web analytics
Čvn 172014
 

Magazíny a časopisy jsou každý rok před letní dovolenou plné zaručených receptů, jak zhubnout do plavek. Každý nám chce radit, jak můžeme shodit tuk a mít štíhlý pas. Ovšem naše tělo není jenom tuk a voda. Chceme-li mít krásné a zdravé tělo, nesmíme zapomínat ani na naše svaly. A ty nezískáme jenom tím, že budeme pouze „držet dietu“, ve které téměř nic nejíme. Naopak, platí tady paradoxní pravidlo podle Haliny: „Co bych snědla, abych zhubla.“ Kdo chce opravdu zhubnout, musí kromě jiného i správně jíst. A k tomu samozřejmé hýbat se. Ale co, ale jak?
 

xxl_ami-fzglx Každý aktivní sportovec vám jistě rád potvrdí, že kromě fyzicky náročného tréninku je pro svaly těla velmi důležité i to, co a hlavně kolik toho přes den sníme. Pokud běžný člověk z běžného jídla získává energii na běžný život a pohyb, tak aktivní a výkonný sportovec musí budovat svou svalovou hmotu. A své stravování musí tomu všemu přizpůsobit. Nezřídka jsou součástí jeho jídelníčku i různé výživové doplňky, jako například creatin, podávané ve formě kokteilů nebo i různé tyčinky. Na pohled sportovní cereální tyčinka může vypadat jako každá jiná z hypermarketu, ale rozdíl ve složení je jasný. Možná to nepoznáte na první pohled, ale je to tak a zjistíte to, až ji ochutnáte, až ji zkusíte.

Energie ukrytá v potravinách, které během dne sníme, se ale musí spotřebovat. Nejlépe při našem tréningu. Ne každý ale chce mít jen silné nohy a praktikuje proto běh po oválu i ve větru, dešti. Druh našeho posilování taky záleží od toho, kde chcete nabrat na svém těle svaly. Nevyjde-li vám někdy čas navštívit fitko nebo je venku sněhová vánice, ve které se běhat nedá nebo se vám nechce, využijte všechny dostupné domácí cvičební prostředky, se kterými dokážete vyrýsovat své tělo do žádaného tvaru. Tisíce položek pro své svaly i zdraví najdete ve specializovaném eshopu www.zdraviafitness.cz. Vyzkoušejte ho.

 Zanechat komentář

Můžete používat tyto HTML tagy a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(vyžadované)

(vyžadovaný)