web analytics
Zář 262012
 

Známí vám říkají, že máte „pretekárske“ břicho? Že vám přetéká přes opasek? Máte pocit, že se vám rozbilo zrcadlo, když se do něj nevejdete? Rozbil se výtah a ve druhém patře funíte jako parní válec i bez nákupních tašek? Na koupališti jste nebyli už léta?

Máte zřejmě problém s obezitou. Zřejmě vážíte víc, než by bylo hezké i zdravé. Zřejmě jste už vyzkoušel/a všelijaké diety a stále nic. Takto se ale nehubne. Tak tedy jak?

Určitě znáte mnoho lidí, kteří mají podobný problém, kila navíc. Skoro každý z nich vyzkoušel nějakou dietu, mnozí i více různých postupů. Někteří z nich zhubli, většina však jen na krátkou chvíli, aby pak opět přibraly, často ještě více, než zhubli těmi drastickými postupy. Proč si myslíte, že když tento postup x-krát selhal, že ve vašem případě povede k cíli?

Většina diet je založena na tom, že omezuje určité složky stravy a/nebo její množství ipo předem určený přesný čas, za který byste měli zhubnout a pak se můžete vrátit k původní stravě. No pokud původní strava vedla postupně k obezitě, proč by to teď mělo být jinak? Nezdá se vám, že tu něco nehraje?

Jak zhubnout?

Změnou. Musíte změnit své návyky a své stravování celkově. Vlastně nemusíte nic. Nemusíte ani zhubnout. Můžete být spokojená/ý se tím, jak vypadáte, nemusí vám vadit případné zdravotní problémy, které máte nebo se v budoucnu u vás projeví. Dokonce nemusíte ani číst tento web. Nic nemusíte. Ale zřejmě chcete, neboť toto čtete.

Pokud jste opravdu rozhodnutá/ý zhubnout, jste tady správně. Nemáme sice žádnou zaručenou dietu, po které zhubnete za tři týdny patnáct kilo, zato máme pro vás rady a postupy, pomocí kterých postupně snížíte svoji hmotnost, zbavíte se tuků a odstraníte zdravotní problémy, způsobené nadváhou a nekvalitním stravováním.

Nejčastěji posloucháme od lidí s nadváhou, že nemají kdy jíst. Že nesnídají a najedí se až v práci na obědě. Nebo že nemají v práci čas na oběd a proto jedí až večer doma. Není divu, že při takové nesprávné životosprávě je člověk hladový opravdu jako vlk a sní hodně. A vycvičené tělo už ví, že zase dlouho nic nedostane a tak většinu z jídla uloží do zásob. Tukových zásob.

A to je první věc, kterou je třeba změnit při hubnutí. Nejíst nepravidelně a velké porce. Jíst menší porce a častěji za den. Minimálně tři jídla přes den, ideálně ale pětkrát za den byste měli jíst. Optimální s odstupem cca 3 hodiny. Tedy vydatné snídaně a solidní oběd, mezi nimi svačinu a před večeří ještě svačina. Určitě vás nyní napadlo minimálně pět důvodů, proč nemůžete jíst tak často. Máte pravdu, je to váš život, vaše tělo, vaše zdraví.

Druhá věc je změna potravin, změna složení jídel, které jste dosud jedli. Je velmi pravděpodobné, že právě toto způsobilo polovinu vašich nynějších problémů.

Třetí věcí je pohyb. Pohyb podporuje spalování (přebytečné) energie, kterou jste prostřednictvím potravy přijali. A podporuje růst svalové hmoty. A musíte uznat, postava obalená svaly vypadá přece jen líp, než postava obalená tukem. A navíc, svaly energii spotřebovávají, tuk jen ukládá. Pohyb zvyšuje vaši tělesnou kondici, zlepšuje činnost srdce a cév. A ve zdravém těle je zdravý duch, tedy se zlepšenou kondicí lépe odoláte chorobám, jako je například nachlazení nebo chřipka.

Abychom vás „nenechali ve štychu“, nabízíme vám na našem webu přehled potravin, moderních i tradičních a už zapomenutých, které vám při vaší snaze pomohou. Nabízíme vám texty o tom, jak trvale změnit svůj život a trvale si upravit váhu. A i zdraví. Protože obezita není jen kosmetický problém, ale hlavně zdravotní. A protože zdraví prochází žaludkem, protože jste to, co jíte, najdete zde i recepty na zdravé a chutná jídla na různé příležitosti.

Držíme vám palce ve vaší snaze a přejeme příjemné a poučné čtení.

  4 komentáře na “Hubnutí-jak?”

  1. Google Chrome 22.0.1229.94 Google Chrome 22.0.1229.94 Windows Vista x64 Edition Windows Vista x64 Edition
    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1229.94 Safari/537.4

    Kdyby to bylo tak jednoduché, jak píšete… Člověk si to ale musí hlavně srovnat sám v hlavě, a pak se teprve může pustit do nějakého hubnutí. A pokud už je tloušťka ve stádiu obezity, doporučuji z vlastní zkušenosti poradit se s odborníkem.

  2. Google Chrome 23.0.1271.95 Google Chrome 23.0.1271.95 Windows 7 Windows 7
    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/23.0.1271.95 Safari/537.11

    Přesně tak. Potvrzuju, že to takto funguje. Před dvěma roky jsem kvůli objevu cukru v krvi (druhotná cukrovka) podle diety na cukrovku zhubla 26 kilo a doteď už třicet. Přidala jsem třikrát denně pohyb s mladou labradorkou po krajině… je to dlouhý příběh, ale zafunglo to, váhu si držím. Chce to ale fakt častějc jezt, hodně pít vodu s citronem a tak. Už to mám naučený a funguje to samo. Cukr zmizl po pěti kilech a v 64 letech při vyměněnejch obouch kolenech jsem fakt pohyblivá a zdravá až nezdravě. Můj život je fajn, pohyb mě těší. Kdo nezkusil, neuvěří. Teď mám 94 kil, ale cítím se na třicet. V těch letech jsem byla tlustá, čili ještě líp. Máš pravdu ve všem, co píšeš. Já o svým zápasu s kilama taky píšu na svým blogu, nahlídni a poraď, jak líp přesvědčovat lidičky, aby chtěli „chtět“ zhubnout. Díky dopředu a dobrou noc :-O

  3. Google Chrome 48.0.2564.97 Google Chrome 48.0.2564.97 Windows 8.1 x64 Edition Windows 8.1 x64 Edition
    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/48.0.2564.97 Safari/537.36

    Ladislav nejlepsi prostredek na hubnuti je zelenina. Nejlepsi postup na hubnuti je nastudovat si to a pak se tim ridit. Takze doporucuji ctete. Drzim palce, protoze to bude tezke a ceka vas asi celozivotni boj. At se vam dari!

    • Firefox 49.0 Firefox 49.0 Windows 7 Windows 7
      Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:49.0) Gecko/20100101 Firefox/49.0

      Máte pravdu jen částečné. Protože je to „nejen zelenina“.

 Zanechat komentář

Můžete používat tyto HTML tagy a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(vyžadované)

(vyžadovaný)